PIVKA s svežo podobo

17 april 2019

Nova Gorica, 17. april 2019

Pomlajevanje 60 letne tradicije PIVKE perutninarstvo

Slogan Prvo leto specializiranega obrata za mesne izdelke in prenova podobe blagovne znamke Pivka v 60. letu družbe PIVKA perutninarstvo.

Po investiciji v nakup in prenovo specializiranega mesnega obrata v Kromberku, ki je v lasti družbe natanko leto dni, so se v obratu izvajale aktivnosti za preselitev oddelka predelave ter širjenje programa mesnih izdelkov lastnih in sorodnih programov povezanih družb, ki omogočajo zapolnitev povečanih kapacitet proizvodnje. Odprti so tudi za sodelovanje z novimi poslovnimi partnerji.

V letu, ko družba PIVKA perutninarstvo obeležuje 60 letno tradicijo, pomlajuje podobo blagovne znamke in embalaže izdelkov Pivka, kar je bil eden ključnih poudarkov na današnji novinarski konferenci.

Celostna prenova blagovne znamke odseva svojo sodobnost ob zagotavljanju inovativnih rešitev za aktivnega potrošnika.

Skupinska slika

PIVKA perutninarstvo se ponaša s številnimi inovacijami. Slovenskemu trgu je prva ponudila piščančje meso ter izdelke, ki se ponašajo s certifikatoma vir selena in omega 3 iz naravnega vira preko krme z lanenim semenom ter piščančje izdelke brez konzervansov. »Razvijamo živila, ki so po svojih lastnostih boljša od istovrstnih kmetijskih pridelkov, za kar smo prejeli kar dva certifikata Višja kakovost in sicer zaradi najboljših surovin krme in izbranih receptur ter nadzora nad celotno verigo vrednosti. Prvi smo razvili novo kategorijo piščančjega mesa za žar. Prvi posedujemo najsodobnejšo linijo za pakiranje narezanih salam ob spoštovanju najvišjih proizvodnih standardov. Da bi kupec na trgovskih policah lažje razbral širino programa Pivka, v letošnjem letu osvežujemo dizajn in tako bolje izpostavljamo naše prednosti,« je razvojne aktivnosti družbe predstavil predsednik uprave mag. Janez Rebec, ki družbo PIVKA vodi od leta 2004.

Slogan »Med zahtevnejšimi cilji prenove blagovne znamke Pivka so združitev podobe kakovostnega, inovativnega in zaupanja vrednega ponudnika varne hrane z željo po pomladitvi podobe embalaž. Ključni cilji prenove podobe so ob tem bili še doseganje povezanosti izdelčnih kategorij skozi grafično podobo embalaž, edukacija kupca s pomočjo embalaže ter diferenciacija na trgovski polici od konkurenčnih ponudnikov. Posledično so cilji izboljšanje percepcije na atributih mladostnosti, modernosti in privlačnosti embalaž, doseganje večje prepoznavnosti in moči blagovne znamke na trgovski polici ter kot končen cilj doseganje načrtovane rasti prodaje,« je pričakovanja družbe predstavila direktorica strateškega marketinga dr. Karmen Rodman.

»S prenovo logotipa in embalaž želimo blagovni znamki Pivka dodati modernost, a hkrati ohraniti elemente, po katerih nas naši potrošniki prepoznajo. Z ohranjanjem barv, predvsem rumenega pladnja pri pakiranem mesu in na splošno rumene barve, ki je "rumena" nit prenovljene podobe, želimo obstoječim uporabnikom povedati, da smo podobo osvežili, naša kakovost pa ostaja nespremenjena, da ohranjamo tradicijo in smo zaupanja vredni. Z nekaterimi elementi kot npr. potiskana folija, osvežitev logotipa ter sodobne fotografije pripravljenih jedi na embalaži, želimo slediti trendom sodobne ponudbe,« je novo podobo embalaž predstavila Špela Žitko, vodja blagovne znamke Pivka.

Investicijska prenova v specializiran mesnopredelovalni obrat v Novi Gorici

»Po nakupu obrata, ter izvedenih dodatnih investicijah v letu 2018, v skupni višini 4,463 mio eur, so zdaj vse aktivnosti usmerjene v iskanje rešitev za nadaljnji trajnostni razvoj družbe, ki bo zagotavljal optimalen izkoristek prostorov, opreme in časa,« je pojasnil član uprave PIVKE perutninarstvo Aleksander Debevec. Vrednost dodatne investicije v mesnopredelovalni obrat in opremo v Kromberku je v letu 2018 znašala 300.000 evrov več od načrtovanih 700.000 eur. Z dodatnimi sredstvi je bilo urejeno novo regalno skladišče ter jedilnica za zaposlene. Vzpostavljeni so bili tudi drugi pogoji notranje zaveze družbe, da ohrani visoke standarde kakovosti, varnosti in sledljivosti živil, potrjene z mednarodnim certifikatom IFS (International Food Standard) ter nacionalnimi certifikati Višja in Izbrana kakovosti, s čimer Pivka izstopa v slovenskem in mednarodnem prostoru. Slogan

Oživitev opuščenega objekta nekdanje družbe MiP, od katerega je minilo natanko deset let, pozdravlja tudi novi župan mestne občine Nova Gorica, dr. Klemen Miklavič: »V naših krajih smo lahko optimistični, saj se k nam selijo oziroma vračajo nekoč že uspešne industrijske panoge, med katerimi je tudi PIVKA, ki je dober zaposlovalec. Družba PIVKA je namreč uspela oživiti proizvodnjo, ki je bila nekoč na Goriškem velikega pomena. Prostore nekdanjega MIP-a so obnovili in vanje vnesli eno najnaprednejših tehnologij. Veseli me odločitev družbe, da za širitev izbere prav naše mesto, kar je tudi smiselno glede na to, da je tu že obstajala tradicija mesnopredelovalne industrije. Prepričan sem, da bo blagovna znamka družbe PIVKA s proizvodnjo v Novi Gorici še dodatno pridobila na slovesu in kakovosti ter da bo družba uspešno poslovala tudi v prihodnje.«

V enoletnem obdobju od odprtja je PIVKA prodala linije za svinjsko in govejo klavnico, s čimer so sprostili prostore za nove lastne programe. Prav tako je v sodelovanju s povezano družbo Kras preučila možnosti za umestitev dodatnih linij poltrajnega rdečega mesa. Za kar najboljši izkoristek prostora, posamezne prostore nudijo tudi v najem.

»Sledimo cilju, da bi v letošnjem letu oz. do leta 2020 našo proizvodnjo izdelkov podvojili, za kar imamo vse pogoje. Zaradi dodatne opreme, ki smo jo pridobili z nakupom obrata, za izdelavo iste količine barjenih izdelkov iz piščančjega mesa, zdaj potrebujemo manj časa. V obratu in prodajalni je skupno 68 zaposlenih. Predelava poteka od 3 do 4 delovne dni, peti in občasno tudi šesti delovni dan pa izdelke pakiramo za komisioniranje. S tem prihranimo med drugim tudi veliko energije,« je prizadevanja za optimizacijo in razvoj predstavil član uprave PIVKA Aleksander Debevec.

Zunanje kontrole obrata v Kromberku dokazujejo visoko kakovost
Slogan V času od odprtja je imela enota v Kromberku več zunanjih kontrol, ki so potrdile strokovnost in pravilnost postopov poslovanja družbe. Obrat in postopke v Kromberku so kontrolirali Inšpektorat za delo Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve in enake možnosti ter Inšpektorat za okolje in prostor Ministrstva za okolje in prostor, sledil je pregled Inšpekcije za energetiko in rudarstvo. Uspešno smo opravili tudi kontrole trgovcev, ki presojajo kakovost izdelkov, storitev in opreme. Zadovoljni smo z odzivi, prav tako pa tudi z naraščajočo zahtevnostjo naših poslovnih kupcev, ki nas podpirajo pri nadgrajevanju svojega poslovanja in investicijah.

Investicija v center dobrot lokalnih ponudnikov v Novi Gorici

Prodajalna, v obnovo katere je PIVKA perutninarstvo v lanskem letu vložila 50.000 evrov, se nahaja v neposredni bližini obrata v Kromberku. Z osveženo podobo in ponudbo postaja na Goriškem pomembna stična točka ponudbe domačih dobrot različnih lokalnih in regijskih proizvajalcev.

V prenovljeni prodajalni najdemo odlične mesne dobrote, ki se pripravljajo v obratu v neposredni bližini, ter druge izdelke blagovnih znamk Pivka, Njami, Delamaris in Kras. Poleg palete že pripravljenih mesnih izdelkov, je tako na voljo v prodajalni tudi bogata ponudba svežega perutninskega in rdečega mesa slovenskega porekla. V mesnici pripravljajo dodatne okusne mesne dobrote, posebnost prodajalne je med drugim tudi ponudba že pečenega mesa.


Naše znamke


Naše znamke




Stopi v stik z nami in nam sledi na socialnih omrežjih!