Vedno odlične in odslej še lepše

22 november 2007

Novi trendi zahtevajo inovativne in nevsakdanje spremembe. Ker želimo v Pivki zveste kupce razvajati in jih prijetno presenečati, smo zanje naše izdelke preobleki v nova lepša oblačila.
Preoblikovanje embalaže je le eden od »projektov«, ki se nadaljujejo že od leta 2006. Začeli smo pri svežem predpakiranem mesu. Grafično smo preoblikovali našo dosedanjo okrasno etiketo, ki je bila trikotna; sedaj je pravokotna in večja, ter jo preimenovali. Poleg lepo oblikovane in prepoznavne okrasne etikete smo zvestim potrošnikom ponudili tudi pakiranje svežega mesa v kontrolirano atmosfero. Glavna prednost takega pakiranja je v podaljšanem roku trajanja.

 

Potrošniki se s pomočjo blagovnih znamk lažje znajdejo med številnimi podobnimi izdelki, zato smo v letošnjem letu spremenili tudi design embalaže za hrenovke in ostale klobase.

Ta pa je bil deležen temeljite in globoke spremembe. Vsaka vrsta hrenovk in klobas ima po novem  svojo »obleko«. Osnovna barva za piščančje izdelke je še vedno rumena, za puranje zelena in kunčje modra barva. Rdeča nit pa so še vedno stilsko oblikovane slike piščanca, purana in kunca, kar omogoča večjo prepoznavnost Pivkinih izdelkov. Hrenovke smo na tržišče pospremili tudi z novo obliko pakiranja; 200 g. Na potiskani foliji je slika že pripravljenega izdelka, ime izdelka, ime blagovne znamke, deklaracija in mali kuharski namig. Ta nam je v pomoč kako izdelek doma pripraviti, da postane na krožniku čim bolj slasten.

Največjih sprememb pa so bile deležne piščančje in puranje salame. Vse potrošnike želimo prijetno presenetiti z novo, moderno, razgibano in živahno preobleko. Iz pokončnega dizajna smo prešli v ležeči, ki je potrošniku bližji, bolj berljiv. Osnovna barva za piščančje salame ostaja rumena, za puranje pa zelena. Kot pri hrenovkah je rdeča nit tudi pri salamah stilsko oblikovana slika piščanca in purana.

Naše vodilo VEDNO ODLIČNI IN ODSLEJ ŠE LEPŠI velja za vso ponudbo Pivkinih izdelkov. Naj Vas posodobljena in trendovsko oblikovana embalaža vodi v nakup in potrditev naše kvalitete.


Naše znamke


Naše znamke




Stopi v stik z nami in nam sledi na socialnih omrežjih!