V Pivki bogatejši za novo turistično ponudbo Pivka - bogastvo zgodb in okusov

24 april 2012

V Pivki so bogatejši za novo turistično ponudbo "Pivka - bogastvo zgodb in okusov". Z današnjim dnem je namreč zaživel prvi skupni turistični projekt Občine Pivka, Parka vojaške zgodovine, družbe Pivka perutninarstvo in Šobčeve domačije.

Župan Občine Pivka Robert Smrdelj, mag. Janez Rebec, predsednik uprave Pivke in direktor Delamarisa, ter mag. Janko Boštjančič, vodja Parka vojaške zgodovine Pivka so se namreč 19. decembra 2011 s podpisom sporazuma zavezali k sodelovanju na področju skupnega trženja proizvodov in turističnih produktov iz lokalnega okolja. S tem se bo hkrati razvijala tudi prepoznavnost Pivke kot območja z zanimivo turistično ponudbo ter tradicijo proizvodnje kakovostnega mesa in ostalih prehrambenih produktov. K novi turistični ponudbi "Pivka - bogastvo zgodb in okusov", je k sodelovanju pristopila tudi Šobčeva domačija, predstavitveno vlogo pa ima tudi RRA Notranjsko-kraške regije.

V Pivki bogatejši za novo turistično ponudbo Pivka - bogastvo zgodb in okusov

Občina Pivka, Park vojaške zgodovine, družba Pivka perutninarstvo ter Šobčeva domačija so stopili na skupno pot promocije pivškega zgodovinskega in kulturnega izročila in bodo turistično ponudbo tudi aktivno tržili. Potovanje v preteklost se prične v Parku vojaške zgodovine ter se po ogledu podmornice P-913 nadaljuje v bližnjo vas Kal. Čas se, tako kot nekoč Martinu Krpanu, ustavi na Šobčevi domačiji, katere nastanek sega v 16. stoletje. V pristnem ambientu prisluhnemo starodavnim zgodbam in okušamo kulinarično bogastvo izdelkov Pivke perutninarstvo, katere tradicija je globoko vtkana v pivško zgodovino.

Turistično ponudbo "Pivka - bogastvo zgodb in okusov" bodo tržile lokalne turistične agencije. Obiskovalci bodo za ceno 25 evrov poleg vodenja na posameznih lokacijah, ogleda Parka vojaške zgodovine, vasi Kal in Šobčeve domačije ter kosila, ki ga sestavlja pivški piščanec ter druge kulinarične dobrote lokalnega okolja, deležni še 5 % popusta pri nakupu izdelkov Pivke in Delamarisa v Pivkini maloprodajni trgovini, kjer se triurno bogastvo zgodb in okusov tudi zaključi.

Mag. Janez Rebec, predsednik uprave Pivke perutninarstvo in direktor Delamarisa: "Prvi skupni turistični paket za nas predstavlja pomemben prispevek k spodbujanju pivškega gospodarstva ter obenem predstavlja dodatno promocijo naše družbe in izdelkov. Prepričani smo, da bo prvi skupni projekt v praksi uspešno zaživel, hkrati pa si želimo, da bi se mu kar v najkrajšem času lahko pridružila še kakšna nova skupna ponudba. Izkazalo se namreč je, da si obiskovalci želijo popolnega doživetja Pivke in njene okolice tudi skozi pristno kulinarično izkušnjo".

"Današnja izkušnja in doživetje sta bila dokaz, da je bila ideja o skupni promociji in trženju proizvodov ter turističnih produktov iz lokalnega okolja vsekakor smiselna in dobro zasnovana. Akterjem, ki v tem projektu sodelujemo je namreč skupna želja po čim boljši in čim večji prepoznavnosti območja Pivke, njenega gospodarstva in turističnih produktov. V časih, v katerih dandanes poslujemo, medsebojno sodelovanje prinaša prednosti za vse vpletene. S skupnimi močmi tako postajamo bolj prepoznavni in se uspešno umeščamo v slovenski in evropski prostor," je svoje razmišljanje ob uživanju lokalnih lepot in dobrot izpostavil mag. Janko Boštjančič, vodja Parka vojaške zgodovine Pivka.

Irena Tiselj Kaluža, Zavod Šobčeva domačija: "Mnoge poti so in še vodijo skozi Pivško kotlino in mnogo utrujenih popotnikov je bilo in jih je še vedno dobrodošlih na postanku tod mimo. S seboj prinašajo nova doživetja in spoznanja, ki nas bogatijo in nas zaznamujejo že od nekdaj. Projekt "Pivka - bogastvo zgodb in okusov" je dokaz, da se lahko v simpatično zgodbo, na inovativen način, zavije še tako različne stvari, če zato le obstaja volja vseh. Lahko rečem, da sem navdušena nad pozitivno energijo in zavzetostjo sodelujočih, ki veje na vseh ravneh in verjamem, da gremo na pivškem skupaj v pravo smer."

Turistična ponudba na Pivškem se je v zadnjih letih, tudi z močno vlogo razvojne agencije RRA Notranjsko-kraška regija d.o.o., opazno razvila in tako pomembno prispeva k raznovrstnosti in kakovosti turistične ponudbe na Zelenem krasu, ki se sicer ponaša z izredno biotsko pestrostjo neokrnjene narave in raznolikostjo kraških pojavov. Mateja Simčič, svetovalka v RRA, dodaja: "Lokalni pospeševalni center Pivka si z dejavnim sodelovanjem in povezovanjem z drugimi ponudniki na Pivškem ter širše nenehno prizadeva razvijati in združevati turistično ponudbo. Tako so skupaj uspeli oblikovati integrirani turistični produkt "Pivka – bogastvo zgodb in okusov", ki na edinstven način združuje vojaško, kulturno in etnološko dediščino ter gastronomijo. Ta produkt je predstavljen tudi v novem turističnem vodniku "Zeleni kras pod povečalom", ki ga je v začetku 2012 izdala RRA Notranjsko-kraške regije. V njem je združenih 19 zanimivih izletov in poti po Zelenem krasu, primernih za družine, vedoželjne in aktivne obiskovalce".

Župan Občine Pivka Robert Smrdelj dodaja: "Občina Pivka je s svojim največjih projektom, Parkom vojaške zgodovine, v zadnjih letih nedvomno zelo dobro razvila svojo turistično dimenzijo in uspela izkoristiti mnoge možnosti za nadaljnji razvoj le te. Naša lokalna skupnost že privablja tisoče obiskovalcev in postaja prepoznavna tako v domovini kot v širšem prostoru. Povezovanje Parka vojaške zgodovine z lokalnim gospodarstvom in turistično ponudbo naše lokalne skupnosti zato ocenjujemo kot pomembno in ga bomo tudi v prihodnje na vsak način spodbujali".

"Družba Pivka perutninarstvo d.d. ima bogato tradicijo že od leta 1959, zgodbe o reji perutnine na tem področju pa so še veliko starejše. Že od nekdaj so gospodinje na tem območju redile kokoši in piščance ne le za potrebe domačega gospodinjstva, temveč so kmetje piščance prodajali tudi na tržaški tržnici, kjer je zanje vladalo veliko zanimanje. Zanimivo je, da so Tržačani že o od nekdaj – kot tudi danes, povpraševali po izbranih piščancih, ki so morali biti še posebej veliki in prav iz našega področja. Na Pivškem, v Brkinih in Krasu, kjer se velika prevetrenost, veliko število sončnih dni in neintenzivno kmetijstvo je še posebej čist zrak in voda. Ta splošna mikroklima nudi izvrstne pogoje za rejo. Na tej bogati zgodovini in tradiciji temelji tudi Pivka perutninarstvo d.d., Do danes se je Pivka prelevila v sodobno in inovativno podjetje s 300 zaposlenimi. Tradicijo reje je Pivka d.d. nadgradila z izbiro najboljše mešanice žitaric, ki so jim dodana lanena semena - naravni vir omega 3 in so prav zato prejela certifikat Višja kakovost za nenasičene - omega 3 maščobne kisline. Pivškega piščanca tako turističnim obiskovalcem poti "Pivka - bogastvo zgodb in okusov" ponujamo tudi na furmanski domačiji, kjer ob krušni peči še lepše zadiši. " je povedala Petra Skok, vodja odnosov z javnostjo v Pivki perutninarstvu.


Naše znamke


Naše znamke




Stopi v stik z nami in nam sledi na socialnih omrežjih!