Pivka razstavljala na štirih sejmih v Düesseldorfu

05 oktober 2008

Pivka d.d. izvozi izven Slovenije 1/5 vseh proizvodov. Najpomembnejši trg poleg Slovenije so države bivše Jugoslavije ter Italija. Za izdelke višje kakovosti, predvsem izdelke z Omega 3 maščobnimi kislinami ter izdelke Pripravljeno za peko pa se zelo povečuje tudi zanimanje zahodnega trga. Prav zato smo se tudi letos odločili za razstavljanje na mednarodnem sejmu mesa v Düsseldorfu. Sejem, ki je specializiran za predstavitev mesa in mesnih izdelkov, je potekal od 28. septembra do 1. oktobra 2008 in je poleg Anuge v Kölnu, ki potekata izmenično vsako drugo leto, najpomembnejši sejem za evropske proizvajalce mesa in mesnih izdelkov.

Štirje sejmi – InterMeat (sejem mesa), InterCool (sejem zamrznjenih proizvodov), InterMopro (sejem mlečnih proizvodov), Hogatec (sejem gostinjske opreme), ter predstavitev Metro exibition 2008, okrog 1.000 razstavljalcev in več kot 75.000 obiskovalcev v štirih dneh, je najkrajši in najenostavnejši opis dogajanja na sejmu v Duesseldorfu v Nemčiji.

Novi trendi v prehrambeni industriji prinašajo nove in bolj razgibane dizajne embalaže. Ker je embalaža ključnega pomena pri nakupu izdelka in predstavitvi podjetja, smo konec lanskega leta preoblekli pivške salame in hrenovke.  
Z novo in razgibano preobleko, ki je požela precej pohval obiskovalcev sejma, smo se predstavili na povsem novem in modernem razstavnem prostoru.

Da je  trend polpripravljene hrana v vedno večjem porastu, so nakazovali že vsi predhodni sejmi, ki smo se jih v preteklih letih tudi mi udeležili. Tokrat smo evropskemu trgu poleg nove embalaže izdelkov predstavili linijo » pripravljeno za peko« in izdelke ter meso obogateno z omega 3. Da smo se predstavili s pravim asortimanom, je pokazal velik obisk in povpraševanje. Poslovni razgovori, začeti na sejmu, se že realizirajo v konkretnih ponudbah o sodelovanju.

Zaključimo lahko, da so v vzponu polpripravljeni izdelki, izdelki z manj maščobe in brez konzervansov, z veliko vitamini in minerali, kar pomeni več zdravju prijaznih izdelkov, ki potrošniku zagotavljajo dobro počutje. Letošnji sejem je pokazal ves potencial nemškega tržišča. Nemčija je namreč v vrhu prehrambene industrije, ko govorimo o številu obrokov, ki jih pripravijo izven gospodinjstev. Vrednost  ponudbe takšnih toplih obrokov je bila v preteklem letu 47,3 milijarde evrov.

Vse to pa v Pivki že imamo in z veseljem predstavljamo tudi vam v naši diskontni trgovini na Kalu in Marofu pri Cerknici.


Naše znamke


Naše znamke




Stopi v stik z nami in nam sledi na socialnih omrežjih!