O!mega - Razširjena ponudba izdelkov višje kakovosti, z omega 3

11 junij 2011

Pivka perutninarstvo d.d. (Pivka) je družino izdelkov iz mesa 'Pivškega piščanca z omega 3', povečala za novega člana. Piščančjim hrenovkam, Piščančjim hrenovkam s sirom in Posebni salami, ki jih Pivka trži pod blagovno znamko Njami, so se pridružile še Piščančje prsi v ovitku, ki nosijo tudi znak 'Varuje zdravje'. Vsi našteti izdelki se ponašajo z označbo 'Višja kakovost', ki dokazuje, da omenjeni izdelki odstopajo z boljšo kakovostjo od standardiziranih prehranskih izdelkov. Ker razvoj tovrstnih izdelkov pomeni pomemben korak k sodobni in kakovostni ponudbi živil, je projekt podprt tudi s strani Republike Slovenije in Evropske unije.

 O!mega - Razširjena ponudba izdelkov višje kakovosti,  z omega 3

Ker v splošnem naša prehrana vsebuje preveč omega 6 in premalo omega 3 maščobnih kislin, je bistvena prednost skupine izdelkov Višja kakovost - ugodno razmerje med esencialnimi maščobnimi kislinami omega 6 in omega 3. Slednje so nujne za normalno delovanje organizma, a jih človeško telo ne more sintetizirati, zato jih v primernem razmerju vnašamo v telo s hrano. Čeprav potrebujemo tudi maščobne kisline omega 6, pa prevelik vnos slednjih lahko telesu škoduje, še posebej če je nesorazmeren z vnosom omega 3. V Pivškem piščancu z omega 3, ki je osnova za izdelke z omega 3, to razmerje znaša približno 4,5 : 1, medtem ko je razmerje v piščančjem mesu standardne reje približno 10 : 1 in bistveno presega priporočene vrednosti WHO. Na ugodno razmerje med omega 3 in 6 je vplivala obogatena krma Pivškega piščanca z omega 3, v kateri so mešanici žit dodana tudi posebej pripravljena lanena semena, ki so naravni vir omega 3 maščobnih kislin. Tako so v mesu Pivškega piščanca z omega 3, ki je osnova za izdelke, dodane po povsem naravni poti.

"Razvoj izdelkov iz piščančjega mesa z ugodnim razmerjem med omega 6 in omega 3 maščobnimi kislinami je pomemben mejnik v ponudbi živil, ki poudarjajo pomen zdravega prehranjevanja, saj gre za funkcionalna živila," je povedal Janez Rebec, predsednik uprave Pivke. "Konec maja 2011 se pod sloganom 'O!mega!' začenja tudi nova promocijska kampanja. Poudarja ključne prednosti ugodnega razmerja med omega 6 in omega 3, ki se, tako kot Pivški piščanec, ponašajo s certifikatom oziroma označbo Višja kakovost. Verjamemo, da bomo s kampanjo, podprto tudi s sredstvi Republike Slovenije in Evropske unije, še uspešneje nastopili na trgu in okrepili zavedanje o pomenu kakovostne prehrane."

"Naravno stabilne omega 3 pomagajo ohranjati zdravo srce (300mg omega 3 / dan) in pripomorejo k dobremu delovanju imunskega sistema ( 500 - 1000 mg omega 3/ dan)." Vir: Efsa (European Food Safety Authority).


EKRP

Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja: Evropa investira v podeželje


Naše znamke


Naše znamke




Stopi v stik z nami in nam sledi na socialnih omrežjih!