nalagam...

Njami hrenovke

Piščančje hrenovke brez ovoja

Piščančje hrenovke brez ovoja s sirom

Njami piščančje hrenovke brez E

O blagovni znamki Njami

Njami - še bi mami! je blagovna znamka razigranih in navihanih Njamčkov. Le ti v družinskem in prijateljskem krogu skozi igro in zabavo odkrivajo pomen zdravega načina prehranjevanja. Salame in hrenovke vsebujejo omega 3 maščobne kisline iz naravnega vira ter ugodno razmerje med omega 3 in 6 maščobnimi kislinami.

Prednosti

Izdelki NJAMI so izdelani iz kakovostnega piščančjega in puranjega mesa, piščančje in puranje paštete ne vsebujejo konzervansov, piščančje prsi v ovitku ter pečena piščančja šunka nosita znak varovalnega živila, piščančjim hrenovkam in piščančji posebni salami pa so dodane omega-3 maščobne kisline.

Na dan je priporočljivo pojesti 5 obrokov, ki naj bodo sestavljeni iz veliko sadja in zelenjave, nekaj mesa in mlečnih izdelkov, predvsem pa je potrebno poskrbeti, da je vse kar pojemo uravnoteženo.

OMEGA-3

Kaj so OMEGA-3 maščobne kisline?

Omega-3Omega-3 maščobne kisline spadajo med esencialna živila, ki jih naše telo nujno potrebuje, vendar jih ni sposobno tvoriti. Skrbijo za nastanek nekaterih tkivnih hormonov, predvsem pa so osnovni gradbeni element v membrani naših celic. Brez njih celice ne izvajajo v celoti svojih bioloških nalog. Predvsem v zgodnjem otroštvu so pomembne za pravilen razvoj možganov in retine.

Zakaj so pomembne omega-3 maščobne kisline?

Naravno so te dolgoverižne omega-3 in omega-6 maščobne kisline prisotne že v materinem mleku, saj sodelujejo pri tvorbi možganskih ovojnic, spodbujanju imunskega sistema, uravnavanju možganskih funkcij ter delovanju živčnega sistema in so pomembne predvsem za normalen razvoj otroka. Pomembne so tudi kasneje, saj vplivajo na naše umske sposobnosti oziroma sposobnost koncentracije, razumevanja in lažjega učenja.

Redno uživanje omega-3 in omega-6 maščobnih kislin je za človeško telo izredno koristno, saj so tudi pomembni regulatorji cirkulacije ter presnove maščob, sodelujejo pri tvorbi telesne energije in proizvodnji hemoglobina. Uživanje omega-3 in omega-6 maščobnih kislin pomaga znižati krvi pritisk, učinkuje na nivo holesterola v krvi ter zmanjšuje nevarnost pojava ateroskleroze in srčnega infarkta. Spodbujajo tudi presnovo, ohranjajo zdravo kožo in delujejo protivnetno.

Kje najdemo omega-3 maščobne kisline?

Pri zadostni in mešani prehrani dobi organizem dovolj esencialnih snovi. Omenjene maščobne kisline so prisotne predvsem v morskih živalih, ne najdemo pa jih v rastlinskih oljih. Pomanjkanje izkazujejo vegetarijanci, pa tudi tisti, ki rib nimamo dovolj pogosto na jedilniku.

Živila bogata z omega-3 maščobnimi kislinami so tudi laneno seme, pšenične klice, orehi, repično olje ali soja. Veliko omega-6 maščobnih kislin pa najdemo v sončničnem semenu in olju ter v orehih in pšeničnih klicah.

Zaradi skrbno izbrane recepture so tudi sestavni del Njami piščančje posebne salame in Njami piščančjih hrenovk brez ovoja.

Varovalna živila

Znak ''VARUJE ZDRAVJE'' podeljuje Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije izbranim živilom in jedilnikom, ki ustrezajo normativom za ocenjevanje živilskih izdelkov in jedilnikov.

Varovalna živila so vsi tisti zdravstveno neoporečni živilski izdelki, ki vsebujejo malo maščobe in nasičenih maščobnih kislin, malo holesterola ali pa imajo nizko vsebnost soli, sladkorja in nizko energijsko vrednost ter veliko prehranskih vlaknin.

Živila s temi lastnostmi ustrezajo strogemu normativu za ocenjevanje varovalnih živil, ki je narejen po priporočilih Svetovne zdravstvene organizacije in Svetovne organizacije za prehrano in kmetijstvo.


Naše znamke


Naše znamke



Poveži se z nami


Stopi v stik z nami ali pa nam sledi na socialnih omrežjih!